Jesteś w Google- masz szansę - O pozycjonowaniu

Pozycjonowanie to ostatnimi czasy bardzo ważna gałąź rynku. Krótko o AdWords oraz pozycjonowanie katowice. Zapraszam

Sztuka e-biznesu

Pozycjonowanie z punktu widzenia pozycjonera to nie jest taka łatwa sprawa. Wielu właścicieli firm nie ogarnia, z jakiego powodu nie ma błyskawicznym

Dodane: 15-04-2015 14:08
Jesteś w Google- masz szansę - O pozycjonowaniu pozycjonowanie katowice
efektów, lub dlaczego to tyle kosztuje.

Trzeba zrozumieć jeden prosty fakt...- to, że SEO jest coraz bardziej popularne i staje się czymś tak oczywistym dla firmy, jak strona www, ma to swoje plusy i minusy.


SEO coraz bardziej na fali

Mam firmę, stronę www i co dalej? Czyli o tym jak wykorzystać internet w celach biznesowych. Przede wszystkim sprawdź jak radzi sobie konkurencja. Masz kilka opcji, można skorzystać ze wszystkich na raz, co powinno dać najlepszy efekt.

Po pierwsze - pozycjonowanie. Jeżeli działasz na rynku lokalnym i konkurencja nie zdążyła jeszcze docenić znaczenia wyszukiwarki Google, to nie powinno wyjść zbyt drogo. Jednak gdy słowa kluczowe mają wysoką konkurencyjność i zasięg ogólnopolski, to musisz uzbroić ię w cierpliwość bo pozycjonowanie trochę potrwa, i musisz szykować się na większy wydatek.


Co oferuje Google dla twojej firmy?

Oczywiste, że dobre jest to, że zwiększa się liczba potencjalnych klientów. Za tym jednak zwiększa się także ilość firm świadczących tego rodzaju usługi, co czasami wypada całkiem kuriozalnie. Pozycjonowanie dopisują sobie do oferty prawie wszyscy, którzy zajmują się czymkolwiek związanym z internetem. Albo i nie związanym. Bo jeszcze rozumiem firmy zajmujące się tworzeniem stron, albo prowadzeniem fejsbukowych fanpejdży. Ale... Poligrafia? Naprawdę? Tak - naprawdę.

Tu jest dobry moment, żeby spojrzeć na drugą stronę medalu. A jest nią wzrost konkurencji w Google. Firmom się wydaje, że pozycjonowanie nie może być drogie. Cóż - może na jakieś naprawdę mało konkurencyjne frazy da się niedrogo. Ale takich jest już coraz mniej. Szkoda, bo prowadzi to do niezdrowej konkurencji cenowej, która tak naprawdę nie jest korzystna dla nikogo.


O kampaniach AdWords

Po drugie - AdWords. To dobre uzupełnienie pozycjonowania, jeśli potrzebujesz efektów natychmiast i możesz ponieść większe koszty. Często obsługą kampanii zajmują się te same firmy, które oferują SEO.

Po trzecie - social media. Tu zakres może być różny, ponieważ zależy od branży. Fanpejdż na Facebooku można z powodzenie prowadzić samodzielnie, jednak jeżeli n ie masz do tego czasu, lub weny - zainwestuj w dobrego copywritera. Sam fanpejdż dobrze działa wizerunkowo, o bezpośrednie korzyści raczej ciężko.



© 2019 http://o-pozycjonowaniu.nowaprawica.bydgoszcz.pl/